FANDOM

Servant Grunt (ang. warczący sługa) Jest to jeden z potworów występujących w Amnesii. Jest to najczęściej spotykany w grze potwór, a zarazem najsłabszy z nich.

Opis

Servant Grunty to odpychające, humanoidalne istoty pozornie pozszywane z różnych części ciała. Mają na sobie mnóstwo szwów, otwartych ran i blizn. Gdy poruszają się, słychać dźwięk pocierania ich skóry. Ich głowa jest zniekształcona, z rozdętą szczęką, która wisi nad ich torsem, mocno rozciągnięta. Można zauważyć kępy włosów wciąż przymocowane do jej głowy.

Ich oczy są wyłupiaste, przypominają gadzie. Gruntowi brakuje palców na lewej ręce, są zastąpione przez długie zakrwawione ostrza.

Czasami podczas bezczynności (kiedy potwór po prostu się szwęda i nie wie nic o twojej obecności) słychać drapanie się lub płacz. Ich warkot zwykle oznacza, że widzą Daniela i idą zbadać sytuację. Kiedy widzą gracza i go atakują trudno jest je zmylić i wyrzucić z pościgu. Laudanum, czyli mikstura, która przywraca życie powinna zostać natychmiast wypita po uderzeniu przez potwora.

Mimo, iż ich szczęka jest absurdalnie rozciągnięta, wydają z siebie warczenie i ryki. Czasami jednak, gdy się przysłuchamy mamy możliwość usłyszenia "I see you" (Widzę cię) i "There you are" (Tutaj jesteś). Ich postrzeganie wizualne i słuchowe wydaje się praktycznie nienaruszone. Jeśli się nie ukryjesz, lub będziesz hałasować potwór z łatwością cię usłyszy i zaatakuje. Patrząc na niego tracisz poczytalność.

Lokacje

Grunta można spotkać w poniższych lokacjach:

  • Więzienie
  • Archiwum (halucynacja)
  • Piwnica
  • Piwniczka winna
  • Prezbiterium
  • Magazyn
  • Rafineria
  • Pokój gościnny

Więcej z Fandomu

Losowa wiki